Eskiden bir kira olan komisyon 2 kiraya doğru gidiyor. Herkes kendi mahallesinde emlakçı neden olmuyor aklım almıyor gerçekten, diploma istenmeyen ya da sermaye gerekmeyen bir meslek ama herkes uzaktan bakıyor, tez konusu. Herkes kendi apartmanının emlakcısı ya da sitesinin emlakcısı gayet kolay olabilir.