Selam R10, anlıkları alalım!
24
●1.612
- 14-08-2022, 13:25:51Biliyorum maalesef. Kayseri'ye kadar bir şekil sabredeceğiz mecbur, içilebilir tek uzun mola orda gibi. Kafayı yemeden bitse şu yol iyiydi.IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağolun, size de güzel pazarlar.Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-08-2022, 13:26:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben tuvalette içiyodum yakalanmassan sorun yok
- 14-08-2022, 13:33:40Valla uçak alacaktım ben de normalde de bir çılgınlık yapalım dedik hanımla, sigarayı hesaba katmayı unutmuşuzSociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah hem benim hem de benim sigara huysuzluğum yüzünden onun yardımcısı olsun.
Çok teşekkürler.saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-08-2022, 13:39:47🫶 Şu yolculuk bitse de ben de Van Gölü'ne karşı şöyle uzansam keşke.. Size de iyi tatiller.basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah hem benim hem de benim sigara huysuzluğum yüzünden onun yardımcısı olsun.
