• 14-08-2022, 13:24:49
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı yolculuklar
  • 14-08-2022, 13:25:51
    #11
    IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın camı açıp içmeye kalkmayın hocam çok keskin çok net cezaları var.
    Biliyorum maalesef. Kayseri'ye kadar bir şekil sabredeceğiz mecbur, içilebilir tek uzun mola orda gibi. Kafayı yemeden bitse şu yol iyiydi.

    Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar..
    Çok sağolun, size de güzel pazarlar.
  • 14-08-2022, 13:26:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben tuvalette içiyodum yakalanmassan sorun yok
  • 14-08-2022, 13:29:27
    #13
    Hayırlı yolculuklar hocam.
  • 14-08-2022, 13:31:09
    #14
    Keşke uçakla geçseydiniz hocam 26 saat insan kafayı yer
  • 14-08-2022, 13:33:40
    #15
    Sociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke uçakla geçseydiniz hocam 26 saat insan kafayı yer
    Valla uçak alacaktım ben de normalde de bir çılgınlık yapalım dedik hanımla, sigarayı hesaba katmayı unutmuşuz Allah hem benim hem de benim sigara huysuzluğum yüzünden onun yardımcısı olsun.

    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar hocam.
    Çok teşekkürler.
  • 14-08-2022, 13:37:34
    #16
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    İyi yolculuklar. Bizde stres atiyoruz.
  • 14-08-2022, 13:39:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Üstad habersiz hiç yakismadi bende eşlik ederdim yan vagonda gorusurduk tanıdık varda hiç gidesim gelmiyor tek 😂
  • 14-08-2022, 13:39:47
    #18
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi yolculuklar. Bizde stres atiyoruz.
    🫶 Şu yolculuk bitse de ben de Van Gölü'ne karşı şöyle uzansam keşke.. Size de iyi tatiller.