basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yolculuklar. Bizde stres atiyoruz.
🫶 Şu yolculuk bitse de ben de Van Gölü'ne karşı şöyle uzansam keşke.. Size de iyi tatiller.