
Selam R10, anlıkları alalım!
24
●1.612
- 14-08-2022, 13:18:07Ben şu an bir trenin içinde ortalama 25-26 saatlik bir yolculuğa tabiyim. Ankara'dan Tatvan'a gidiyorum. Ordan da Van'a geçeceğim. Daha bineli 2 saat olmasına rağmen şimdiden sigara krizlerim baş gösterdi. En yakın uzun (15 dk) mola Kayseri'de. 5-6 saat var ona da. Allah sonumuzu hayır etsin. Size de güç kuvvet dilerim.

- 14-08-2022, 13:22:14Üyeliği durdurulduSakın camı açıp içmeye kalkmayın hocam çok keskin çok net cezaları var.
- 14-08-2022, 13:22:32Hahahaha maalesef. En içilebilir yer ve zaman Kayseri gibi duruyor şu an.diyarbay8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler.ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolasın Ali, eksik olma.Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-08-2022, 13:23:49Niye her şeyden 2 şer tanenasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tane gmail 2 tane youtube 2 tane haritalar
iyi gezişler hocam.
2 tane gmail 2 tane youtube 2 tane haritalar