Konu
Selam R10, anlıkları alalım!
14-08-2022, 13:22:32
#6
nasirjones
diyarbay8 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kafanı çamdan çıkarıp içemiyorsun dimi
Hahahaha maalesef. En içilebilir yer ve zaman Kayseri gibi duruyor şu an.
ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çoraba forrr
iyi gezişler hocam.
Çok teşekkürler.
Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar abi
Sağolasın Ali, eksik olma.