diyarbay8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kafanı çamdan çıkarıp içemiyorsun dimi
Hahahaha maalesef. En içilebilir yer ve zaman Kayseri gibi duruyor şu an.

ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoraba forrr iyi gezişler hocam.
Çok teşekkürler.

Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar abi
Sağolasın Ali, eksik olma.