IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın camı açıp içmeye kalkmayın hocam çok keskin çok net cezaları var.
Biliyorum maalesef. Kayseri'ye kadar bir şekil sabredeceğiz mecbur, içilebilir tek uzun mola orda gibi. Kafayı yemeden bitse şu yol iyiydi.

Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar..
Çok sağolun, size de güzel pazarlar.