keşke Coşkun abi r10 t-shirt satıyor olsaydı da ben kendime hediye olarak almış olsaydım.. sağlık olsun varlığınız yeter
12
●408
keşke Coşkun abi r10 t-shirt satıyor olsaydı da ben kendime hediye olarak almış olsaydım.. sağlık olsun varlığınız yeter


))
r10a girişim biraz genç yaşta oldu. ilk sitemi 2007 yılında açmıştım ilkokulda