Konu
R10 da 1300. Konum Hayırlı Olsun :)
12-08-2022, 18:25:07
#5
Cherkes
DemirX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yılda büyük başarı hocam.
Tebrik ederim.
Teşekkür ederim
iemralan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1300. konumu açtım nasıl sizce ?
Aa sevindim size de hayırlı olsun hocam
se_video adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence buna pasta kesilir
Bu akşam paylaşacağım onu da burdan