14k mesaja 600 konum var, konu sayım amma fazlaymış diyorum. 7k ya 1300 çok fazla
Teşekkür ederim, 14k çok fazla gerçekten ama siz 10 yılı geçkindir üyesiniz benim yaşım 23 muhtemelen siz de bi 40 varsınızdır
Size abi demek istiyorum. Ama böyle giderse ben de 10 yıllık üye olduğumda yaklaşık 10k konum olmuş olacak

))