Senelerdir bilgisayar başında çalışıyorum, ara sıra hep bir bıkkınlık oluyordu ancak bu bir kaç aydır ciddi anlamda hiçbir şey yapasım gelmiyor bilgisayarda iş yapmak eskisi kadar zevk vermiyor.
Kazandığım para eskisinden çok daha fazla ekonomik özgürlüğümü sağladım ama şimdi de yaptığım işten sıkıldım.
Tavsiyeleriniz nelerdir, bu bıkkınlık hissinden nasıl kurtulabilirim.
İçimden hiç birşey yapmak gelmiyor
22
●726
- 10-08-2022, 14:03:02Aktivite Bulun Hocam Aynı Durumu Bende Yaşadım 15 gün Tatil Kendime Getirdi Beni Bu Süre İçerisinde Pc vs İlgilenmedim Gezdim Yedim İştim Farklı Aktivitelere Katıldım Sosyalleştim Bana İyi Geldi
- 10-08-2022, 14:03:25Kendimi bildim bileli reklam ile uğraşıyorum yan gelir olması için bir kaç tane site satın aldım onlarla uğraşıyorum ancak onlar da geçindirebilecek seviye de bir kazanç bırakmıyor.Argosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2022, 14:03:30Yaptığın işin daha iyisini yap yada başka bir alana yönel , dibe vurduğunda yeniden çıkmaya çalış düşe kalka tecrübe ile elbet istediğine ulaşacaksin
- 10-08-2022, 14:03:40Kardeşim kalk bir besmele çek ve güzelce soğuk su ile abdest al, önce vakit namazını eda et ardından ellerini aç Allah'a dua et.
Bunu 40 gün boyunca tekrar et, 41. gün zaten bir sıkıntın kalmaz. - 10-08-2022, 14:03:43Ulke olqrak iyi bir donemden gecmiyoruz.Yasadigimiz su anki durum hiperenflasyon,lakin bunu bastirdiklari icin milletce aineye cekiyoruz,su an yasadiginiz bunalim,hayatin sarmal endiselerin de bogulmus ruhunuzun disa vurumu.İnsanimiz cok kucuk seyler ile mutlu olan bir millet,ama su an durum o kadar vahim ki,birakin mutlu olmayi toplu tasimaya bakin gulen insan gormeniz cok nadirdir
size tavsiyem sik sik disari cikip yuruyus yapin,hava alan arkadaslarile sohbet edin,mumkunse bulusun dertlesin - 10-08-2022, 14:04:13Hocam şöyle söyleyim Antalya'ya tatile gitmiştim o zaman bile bilgisayar yanımdaydı ayrılamıyorum bilgisayardan ama bıktım da karmaşık bir durumdayımOasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.

.