Ulke olqrak iyi bir donemden gecmiyoruz.Yasadigimiz su anki durum hiperenflasyon,lakin bunu bastirdiklari icin milletce aineye cekiyoruz,su an yasadiginiz bunalim,hayatin sarmal endiselerin de bogulmus ruhunuzun disa vurumu.İnsanimiz cok kucuk seyler ile mutlu olan bir millet,ama su an durum o kadar vahim ki,birakin mutlu olmayi toplu tasimaya bakin gulen insan gormeniz cok nadirdir…

size tavsiyem sik sik disari cikip yuruyus yapin,hava alan arkadaslarile sohbet edin,mumkunse bulusun dertlesin