• 10-08-2022, 14:06:13
    #10
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulke olqrak iyi bir donemden gecmiyoruz.Yasadigimiz su anki durum hiperenflasyon,lakin bunu bastirdiklari icin milletce aineye cekiyoruz,su an yasadiginiz bunalim,hayatin sarmal endiselerin de bogulmus ruhunuzun disa vurumu.İnsanimiz cok kucuk seyler ile mutlu olan bir millet,ama su an durum o kadar vahim ki,birakin mutlu olmayi toplu tasimaya bakin gulen insan gormeniz cok nadirdir…

    size tavsiyem sik sik disari cikip yuruyus yapin,hava alan arkadaslarile sohbet edin,mumkunse bulusun dertlesin…
    Genelde küçük şeylerle mutlu olan biriyim örnek verecek olursak çiğdem çitlerken bazen açık çiğdem denk geliyor o bile beni mutlu ediyor
    Evet ülkenin durumu kötü bunun da etkisi var gelecek kaygısı çekiyorum.
    O yüzden yaptığım işi bırakamıyorum düzenli bir gelirim varken bu ekonomi de riske girmek istemiyorum.
  • 10-08-2022, 14:07:15
    #11
    Instagram mavi tik✅
    enesaydintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim kalk bir besmele çek ve güzelce soğuk su ile abdest al, önce vakit namazını eda et ardından ellerini aç Allah'a dua et.
    Bunu 40 gün boyunca tekrar et, 41. gün zaten bir sıkıntın kalmaz.
    katılmıyorum , dinsel inançlar sosyolojiye etki etmez, arkadaşın sosyalleşmesi lazım
  • 10-08-2022, 14:07:58
    #12
    Kendine bir amaç edinmeni tavsiye ederim, mesela motor alacağım bunun için sıkı çalışmalıyım gibi. Yada fitness yapıyorum beslenmem için yeterince para kazanmalıyım gibi, bu tarz şeyler seni motive edecektir.
  • 10-08-2022, 14:08:42
    #13
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılmıyorum , dinsel inançlar sosyolojiye etki etmez, arkadaşın sosyalleşmesi lazım
    Her hangi bir dini inanca mensup değilim zaten hocam, dediğiniz gibi sosyalleşmem lazım. Ancak şu bilgisayardan ne kadar bıktıysam da ondan ayrılamıyorum bağımlı oldum
  • 10-08-2022, 14:13:18
    #14
    Selamlar, bugünler de özellikle dikkat edersen herkes aynı durumu birbirine anlatıyor. Çok sıkıldım, insanlarla uğraşmak yorucu vb. Herkesin kesinlikle müzdarip olduğu ve kendisini depresifleştirdiği olaylar var.
  • 10-08-2022, 14:13:20
    #15
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine bir amaç edinmeni tavsiye ederim, mesela motor alacağım bunun için sıkı çalışmalıyım gibi. Yada fitness yapıyorum beslenmem için yeterince para kazanmalıyım gibi, bu tarz şeyler seni motive edecektir.
    Hocam motor almak istiyordum 1 ay önce aldım fitness'a daha önceden gittim ancak ağrılara dayanamadım kemik erimesinden dolayı sıkıntı yaşıyordum. Aslında devam etmem gerekiyor spora.
  • 10-08-2022, 14:15:09
    #16
    ates35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam motor almak istiyordum 1 ay önce aldım fitness'a daha önceden gittim ancak ağrılara dayanamadım kemik erimesinden dolayı sıkıntı yaşıyordum. Aslında devam etmem gerekiyor spora.
    Doktora vs. görünerek sağlıklı bir şekilde vücüduna odaklanabilirsin diye düşünüyorum. Hem seni yoran bir şey olur hem sosyalleşirsin hem de kendinle ilgilenir beslenmeni düzenlersin. Umarım hakkında hayırlısı olur
  • 10-08-2022, 14:16:09
    #17
    Allah'a inancınız var ise bunun tedavisi çok net.
    Allah'a inancınız yok ise, acilen araştırmaya girmelisiniz.

    Ruhunuzun ve fıtratınızın size bir çağrısı şu olabilir;
    "Yeter! Dünya, dünya, dünya... Başka birşey düşünmez misin sen be adam!"

    Bu çağrı çoğu insana hayatının en az bir köşesinde gelir.
    Sizden, yine sizin için ricam şudur; "Bu dünyaya neden geldim? Nasıl geldim? Nereye gidiyorum? Neyim eksik ve neyim fazla? " sorularını acilen sormanız gerekiyor. Ve uğrunda ciddi bir araştırma yapmanız gerekiyor. Hazır ruhunuz da buna yatkın, Bismillah diyip araştırmaktan çekinmeyin...
  • 10-08-2022, 14:18:33
    #18
    samimkymk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunun para olduğunu düşünmüyorum. daha ayın 10. günündeyiz şimdiden 15k kazandım ay sonu 60k falan gelecek muhtemelen ama mutsuzum.. yaşama sevincim yok.. sorun para değil. başka birşey. ben de bilmiyorum.
    Aynı şekilde hocam benimde paradan yana bir sıkıntım yok ama bıktım cidden, aslında bundan 2 hafta önce Yunanistan'daydım tatil için gitmiştim hem de akrabaları ziyaret edeyim dedim orda mutlu olduğumu fark ettim bu hissi daha önceden İspanya'da yaşamıştım bu iki ülkede kendine çeken bir şey var ama bununla alakalı mı emin değilim.