Allah'a inancınız var ise bunun tedavisi çok net.
Allah'a inancınız yok ise, acilen araştırmaya girmelisiniz.
Ruhunuzun ve fıtratınızın size bir çağrısı şu olabilir;
"Yeter! Dünya, dünya, dünya... Başka birşey düşünmez misin sen be adam!"
Bu çağrı çoğu insana hayatının en az bir köşesinde gelir.
Sizden, yine sizin için ricam şudur; "Bu dünyaya neden geldim? Nasıl geldim? Nereye gidiyorum? Neyim eksik ve neyim fazla? " sorularını acilen sormanız gerekiyor. Ve uğrunda ciddi bir araştırma yapmanız gerekiyor. Hazır ruhunuz da buna yatkın, Bismillah diyip araştırmaktan çekinmeyin...