Senelerdir bilgisayar başında çalışıyorum, ara sıra hep bir bıkkınlık oluyordu ancak bu bir kaç aydır ciddi anlamda hiçbir şey yapasım gelmiyor bilgisayarda iş yapmak eskisi kadar zevk vermiyor.
Kazandığım para eskisinden çok daha fazla ekonomik özgürlüğümü sağladım ama şimdi de yaptığım işten sıkıldım.
Tavsiyeleriniz nelerdir, bu bıkkınlık hissinden nasıl kurtulabilirim.