• 02-08-2022, 17:12:40
    #1
    Platin üye
    Kendi kedilerimin yavrusu. Bir arkadaşa vermiştik, oda balkondan düşürmüş. Sağ arka patisinde sıkıntılar var ama iyileşiyor. Sağlığına geri kavuşturup tekrar sorumluluk sahibi bir aileye sahiplendireceğim. (Uzun süreli tatile gitmeyecek, giderse de yanında götürecek, başkalarına emanet etmeyecek, kediyi götürdükten 3-5 gün sonra alerjim çıktı diye satmaya ya da tekrar sahiplendirmeye çalışmayacak) Bunlar harici tek şartım bizdeyken kısırlaştırılması. Bir de arada sırada verdiğimiz kedilerin sağlıklarını merak ettiğimizden dolayı fotoğraf, video talep ediyoruz. Bu yavrumuz harici diğer 7 yavrumuzda hiç bir problem yok, gayet mutlular. Bu yavrumuzun da mutlu olabileceği bir aile arıyoruz.

    Herhangi bir ücret talep etmiyorum. Scottish Fold erkek 8 aylık. Denizli ya da çevresi olursa çok daha iyi olur. Otobüs, uçak vs. şeklinde göndermiyorum. Emanet olarakta birine vermiyorum. Bizzat gelip alacak sorumluluk sahibi bir aileye sahiplendireceğim. Düşünen varsa özelden ulaşabilirler, whatsapp üzerinden tanışırız, fotoğraflarını, videolarını vs. atarım. Lütfen hayvanın ömrünün sonuna kadar ona sevgiyle bakabilecek kişiler yazsın.. Sorumluluk sahibi olmayan, aile olmayanlar yazmasın!



  • 02-08-2022, 17:15:13
    #2
    Sozlesmeyle sahiplendirin muhakkak hocam.Gorunuste iyi olup sonradan hayvana iskence cektirmelerini engellersiniz boylelikle.Kotu bakim/dayak durumlarinda da alirsiniz hemen,ayrica ayda 2 video isteyin hayvanin durumu nasil saglikli gorunuyo mu vs,sozlesmeye ekleyin
  • 02-08-2022, 17:15:17
    #3
    İmzamdaki whatsapp üzerinden ulaşabilir misiniz?
  • 02-08-2022, 17:16:04
    #4
    Onun için hayırlı bir yuva bulabilmeniz dileğiyle
  • 02-08-2022, 17:16:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam seneye 1 adet yavru olursa bende sahiplenebilir miyim ?
  • 02-08-2022, 17:17:39
    #6
    Platin üye
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sozlesmeyle sahiplendirin muhakkak hocam.Gorunuste iyi olup sonradan hayvana iskence cektirmelerini engellersiniz boylelikle.Kotu bakim/dayak durumlarinda da alirsiniz hemen,ayrica ayda 2 video isteyin hayvanin durumu nasil saglikli gorunuyo mu vs,sozlesmeye ekleyin
    Mantıklı, örnek bir sözleşme var mı elinizde acaba?

    otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamdaki whatsapp üzerinden ulaşabilir misiniz?
    Ulaşacağım.

    BZC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun için hayırlı bir yuva bulabilmeniz dileğiyle
    İnşallah hocam, zaten geçirdiği kaza sonucu çok acı çekmiş, bundan sonra ki yaşamında gram acı çekmesini istemiyorum. Buna göre özenle bir aile seçip sahiplendireceğim.

    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam seneye 1 adet yavru olursa bende sahiplenebilir miyim ?
    Maalesef hocam , dişi kedimizi de erkek kedimizi de kısırlaştırdık
  • 02-08-2022, 17:24:34
    #7
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı, örnek bir sözleşme var mı elinizde acaba?



    Ulaşacağım.



    İnşallah hocam, zaten geçirdiği kaza sonucu çok acı çekmiş, bundan sonra ki yaşamında gram acı çekmesini istemiyorum. Buna göre özenle bir aile seçip sahiplendireceğim.



    Maalesef hocam , dişi kedimizi de erkek kedimizi de kısırlaştırdık
    https://www.petarkadas.com/blogs/hay...lesmesi-ornegi

    Su sitede guzel bir sozlesme buldum.Maddeleri okursunuz kendiniz,ciktisini alip sahiplenen kisiyle notere gidip imzalatir ve noter huzurunda onaylatirsiniz.Zaten bu sozlesmeye yanasmayana vermeyin bile.Ciddi olanla olmayani elersiniz boylelikle.Ayrica yerinizde olsam arkadasinizla iliskimi keserim yaziktir gunahtir kucucuk hayvanin takibini yapamayip kaza yasamasina vesile olmus
  • 02-08-2022, 17:25:51
    #8
    Yüksek katlarda oturanlara file veya koruma olsa bile vermeyin, zeminde oturanları da filesi olanlardan seçin, sokağa çıkarsa gördükleri gibi alırlar bence, çoğu kişi de sokaktan veya barınaktan sahiplenmez cins oldu mu başka şehirden bile ben alabilirim der.
  • 02-08-2022, 17:39:36
    #9
    Platin üye
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.petarkadas.com/blogs/hay...lesmesi-ornegi

    Su sitede guzel bir sozlesme buldum.Maddeleri okursunuz kendiniz,ciktisini alip sahiplenen kisiyle notere gidip imzalatir ve noter huzurunda onaylatirsiniz.Zaten bu sozlesmeye yanasmayana vermeyin bile.Ciddi olanla olmayani elersiniz boylelikle.Ayrica yerinizde olsam arkadasinizla iliskimi keserim yaziktir gunahtir kucucuk hayvanin takibini yapamayip kaza yasamasina vesile olmus
    Teşekkür ederim hocam, inceleyeceğim sözleşmeyi. Aslında arkadaş dediğimiz eşimin öğrencisi, ailesiyle yaşıyordu. Tatile gideceğim diye bir arkadaşına emanet etmiş, oda öğrencimiz. Oda balkon kapısı açıkken duşa girmiş, hayvanında tuvaletini ev koktu diye balkona koymuş. Sonuç bu. Birde bize düştükten 2 hafta sonra haber veriyorlar. Ulan düşünce haber versene, biz senden hem yaş olarak, hem hayvan sahibi olarak daha tecrübeliyiz. Çok kızgınım, imkanım olsa bir güzel döverim o ikisini de. Elimiz kolumuz bağlı bir şey yapamıyoruz işte..

    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek katlarda oturanlara file veya koruma olsa bile vermeyin, zeminde oturanları da filesi olanlardan seçin, sokağa çıkarsa gördükleri gibi alırlar bence, çoğu kişi de sokaktan veya barınaktan sahiplenmez cins oldu mu başka şehirden bile ben alabilirim der.
    Hocam bizde 3. katta oturuyoruz ama hayvanlar düşer eder diye balkon kapısı cam açmıyoruz. Açacağımız zaman hepsini boxlara koyuyoruz. Güvenli bir şekilde evi havalandırıyoruz. Gece sıcakta pişerek uyuyoruz, ama yinede onların canını kendimizden daha çok önemsiyoruz. Önemli olan bu ama bir çok insanda bu düşünceler yok maalesef.