Kendi kedilerimin yavrusu. Bir arkadaşa vermiştik, oda balkondan düşürmüş. Sağ arka patisinde sıkıntılar var ama iyileşiyor. Sağlığına geri kavuşturup tekrar
sorumluluk sahibi bir aileye sahiplendireceğim. (Uzun süreli tatile gitmeyecek, giderse de yanında götürecek, başkalarına emanet etmeyecek,
kediyi götürdükten 3-5 gün sonra alerjim çıktı diye satmaya ya da tekrar sahiplendirmeye çalışmayacak) Bunlar harici tek şartım
bizdeyken kısırlaştırılması. Bir de arada sırada verdiğimiz kedilerin sağlıklarını merak ettiğimizden dolayı fotoğraf, video talep ediyoruz. Bu yavrumuz harici diğer 7 yavrumuzda hiç bir problem yok, gayet mutlular. Bu yavrumuzun da mutlu olabileceği bir aile arıyoruz.
Herhangi bir ücret talep etmiyorum. Scottish Fold erkek 8 aylık.
Denizli ya da çevresi olursa çok daha iyi olur. Otobüs, uçak vs. şeklinde göndermiyorum. Emanet olarakta birine vermiyorum. Bizzat gelip alacak
sorumluluk sahibi bir aileye sahiplendireceğim. Düşünen varsa özelden ulaşabilirler, whatsapp üzerinden tanışırız, fotoğraflarını, videolarını vs. atarım. Lütfen hayvanın ömrünün sonuna kadar ona sevgiyle bakabilecek kişiler yazsın..
Sorumluluk sahibi olmayan, aile olmayanlar yazmasın!