Konu
Scottish Fold cinsi kedimi sahiplendireceğim.
02-08-2022, 17:16:29
#5
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Hocam seneye 1 adet yavru olursa bende sahiplenebilir miyim ?