Mantıklı, örnek bir sözleşme var mı elinizde acaba?
Ulaşacağım.
İnşallah hocam, zaten geçirdiği kaza sonucu çok acı çekmiş, bundan sonra ki yaşamında gram acı çekmesini istemiyorum. Buna göre özenle bir aile seçip sahiplendireceğim.
Maalesef hocam , dişi kedimizi de erkek kedimizi de kısırlaştırdık
https://www.petarkadas.com/blogs/hay...lesmesi-ornegi
Su sitede guzel bir sozlesme buldum.Maddeleri okursunuz kendiniz,ciktisini alip sahiplenen kisiyle notere gidip imzalatir ve noter huzurunda onaylatirsiniz.Zaten bu sozlesmeye yanasmayana vermeyin bile.Ciddi olanla olmayani elersiniz boylelikle.Ayrica yerinizde olsam arkadasinizla iliskimi keserim yaziktir gunahtir kucucuk hayvanin takibini yapamayip kaza yasamasina vesile olmus