Sozlesmeyle sahiplendirin muhakkak hocam.Gorunuste iyi olup sonradan hayvana iskence cektirmelerini engellersiniz boylelikle.Kotu bakim/dayak durumlarinda da alirsiniz hemen,ayrica ayda 2 video isteyin hayvanin durumu nasil saglikli gorunuyo mu vs,sozlesmeye ekleyin
Mantıklı, örnek bir sözleşme var mı elinizde acaba?
İmzamdaki whatsapp üzerinden ulaşabilir misiniz?
Ulaşacağım.
Onun için hayırlı bir yuva bulabilmeniz dileğiyle
İnşallah hocam, zaten geçirdiği kaza sonucu çok acı çekmiş, bundan sonra ki yaşamında gram acı çekmesini istemiyorum. Buna göre özenle bir aile seçip sahiplendireceğim.
Hocam seneye 1 adet yavru olursa bende sahiplenebilir miyim ?
Maalesef hocam , dişi kedimizi de erkek kedimizi de kısırlaştırdık