• 30-07-2022, 09:17:15
    #19
    Kendi kültürünüze uygun başka bir ülkeye gidin hocam.
  • 30-07-2022, 09:17:59
    #20
    gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kültürünüze uygun başka bir ülkeye gidin hocam.
    Siz de böyle insanların huzurunu kaçırmayı kendinize hak bilin hocam. Bunun ismi medeniyetsizliktir çünkü.
  • 30-07-2022, 09:20:13
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese güzel sabahlar. 2 tane çok affedersiniz ucube evlendiği için son 15 dakikadır mahallemiz davul zurna sesiyle doldu. Uyutmuyor. Bunun bir yasağı yok mu acaba? Gerçekten sinir krizi geçirmenin eşiğindeyim çünkü.
    Hocam ucube demen çok yanlış. Bizim memlekete 3gun düğün oluyor mahellede kimse rahatsız felanda olmuyor eğer hastan felan varsa gidip düğün sahibiyle konuşabilirsiniz.
  • 30-07-2022, 09:20:39
    #22
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar böyle saygısızlık yapmasalar zaten ucube demem de, belli ki siz de o kesimdensiniz. Hiç uzatmayalım, iyi günler.
    Bakın; buradaki herkes sizin rahatsızlığını anlayışla karşılıyor. Biz de olsak bu durumu hoş karşılamazdık. Yani sizinle hemfikiriz. Fakat herkes kullandığınız kelimeye tepki göstermişler. Konunun altındaki eleştiriler sizin rahatsızlık duyduğunuz konu değil, kullandığınız kelimeden kaynaklanıyor.
  • 30-07-2022, 09:20:46
    #23
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gençsiniz daha ben 33 yaşındayım eğer bu yaşlara geldiğiniz bu platformda olursak o zaman konuşuruz. İnsanları kesim kesim de ayırmanız doğru değil
    Hocam yanlış anlamayın. Ucubeden kastım fakir değil. Bakın sene olmuş 2022. İnsanlar nöbetlerden geliyor, evde uyuyan bebekler var. Çift mesai yapanlar var. Bu yapılan saygısızlıktır. Benim dediğim laf saygısızlık yapanlara. Başka kimseye değil.
  • 30-07-2022, 09:23:43
    #24
    1 gün onu idare edeceksiniz , bugün o ses yapar yarın siz komşuluk böyle bir şey sonuçta siz alttan alacaksınız gün gelir komşunuz sizi alttan alacak
  • 30-07-2022, 09:28:50
    #25
    Konu olsun diye açılmış, bu yaşa gelen olgun insan bunu normal karşılayabilir.Belki maddi bir durumu olmayan insan için Ucube diye hitap ettiğinizden dolayı sizden çok hoşnut olmadım, olmayacağım.
  • 30-07-2022, 09:29:54
    #26
    Bu işi ancak belediyeler düzeltebilir. Böyle imkanı olmayan insanlar için bir salon inşa edip kullandırabilirler.
  • 30-07-2022, 09:32:15
    #27
    çok haklı bir konu açmışsın dostum sana tepki gösterenleri ciddiye alma parası olmayan düğün yapmasın kardeşim bu kadar basit sabahın bu saatinde olacak iş değil.