çok haklı bir konu açmışsın dostum sana tepki gösterenleri ciddiye alma parası olmayan düğün yapmasın kardeşim bu kadar basit sabahın bu saatinde olacak iş değil.
Biz ne ara bu kadar küçüldük ya?
Adamın mutluluğunu paylaşması 1 gün sürecek ve şu yapılan yorumlara bakın
Kınadığınız şeyleri yaşamamanızı diliyorum, iyi günler
Biz ne ara bu kadar küçüldük ya?
Adamın mutluluğunu paylaşması 1 gün sürecek ve şu yapılan yorumlara bakın
Kınadığınız şeyleri yaşamamanızı diliyorum, iyi günler
adamın mutluluğu bizi ilgilendirmez insanları rahatsız etmeden eğlencesini paylaşabilir. illa ki davul zurna düğün şart mı? herkes eğlencesini insanları rahatsız ederek paylaşsın ozaman. ben de ozaman geceleri tofaşta son ses müzik açarak eğleniyorum buna saygı gösterecek misin?
Gece saat 12'ye kadar istediklerini yapabilirler, kurallar böyle. Bizim mahallede de her gün oluyor, hemde tek izinli olduğumuz pazar günü dahil... Mecbur katlanıyoruz.
adamın mutluluğu bizi ilgilendirmez insanları rahatsız etmeden eğlencesini paylaşabilir. illa ki davul zurna düğün şart mı? herkes eğlencesini insanları rahatsız ederek paylaşsın ozaman. ben de ozaman geceleri tofaşta son ses müzik açarak eğleniyorum buna saygı gösterecek misin?
Merak ediyorum. Cevrenizdeki insanlar kız evinin önüne gittiği zaman davul zurna ile başlamıyor mu ?
Merak ediyorum. Cevrenizdeki insanlar kız evinin önüne gittiği zaman davul zurna ile başlamıyor mu ?
benim çevremde bu tür şeyler yapıyorsa ben onlara da kızıyorum. çevremde konvoy yapıp davul zurna çalan insanlar vardı. aynı şekilde sünnet düğününde de insanları rahatsız edenler vardı ben onlara da karşıydım. benim yakınım eşim dostum diye yapılan hatayı görmezden mi geleceğim? söylediğim şey çok basit iki insan evleniyor ise ve durumu yok ise insanları rahatsız etmeyecek bir şekilde ayarlasınlar. bunu da normal karşılıyorsak kendimize saygımız yok demektir.
adamın mutluluğu bizi ilgilendirmez insanları rahatsız etmeden eğlencesini paylaşabilir. illa ki davul zurna düğün şart mı? herkes eğlencesini insanları rahatsız ederek paylaşsın ozaman. ben de ozaman geceleri tofaşta son ses müzik açarak eğleniyorum buna saygı gösterecek misin?
Beyefendi adam her gece evlenmiyor yalnız olaya bir fokus olalım lütfen