Konu olsun diye açılmış, bu yaşa gelen olgun insan bunu normal karşılayabilir.Belki maddi bir durumu olmayan insan için Ucube diye hitap ettiğinizden dolayı sizden çok hoşnut olmadım, olmayacağım.