Hangi banka kartını almalıyım? R10+
14
●558
- 25-07-2022, 21:29:11Yıllardır yapı kredi kullanırım yüzbinler girdi hesaba ne bir bonus ne bir yararı olmadı yeni bir karta geçiş yapmak istiyorum hem kredi hem banka kartı çıkarabileceğim fakat yaptığım işlemlere göre bonus vermesi çok güzel olur birde sanal kart oluşturabilirsem çok daha güzel olur. Hangi bankayı önerirsiniz? Hangi bankayı kullanmalıyım?
- 25-07-2022, 21:34:00Üyeliği durdurulduben garanti bonus kullandım yıllarca. petrole girip depo fulluyorum 5 10 lira veriyor. buna bonus diyor bir de.
enpara kullanıyorum. havale eft ücreti ödemiyorum pek çok dijital platformda indirimim oluyor. sadece bu indirimlerle bonusları geçmiş oluyor. 6-7 yıldır enpara kredi kartı ve hesabı kullanıyorum. gayet de memnunum. sıkılırsanız müşteri hizmetlerine yazıp farkı görün
- 25-07-2022, 21:37:43
