• 25-07-2022, 21:29:11
    #1
    Yıllardır yapı kredi kullanırım yüzbinler girdi hesaba ne bir bonus ne bir yararı olmadı yeni bir karta geçiş yapmak istiyorum hem kredi hem banka kartı çıkarabileceğim fakat yaptığım işlemlere göre bonus vermesi çok güzel olur birde sanal kart oluşturabilirsem çok daha güzel olur. Hangi bankayı önerirsiniz? Hangi bankayı kullanmalıyım?
  • 25-07-2022, 21:30:21
    #2
    Takip
  • 25-07-2022, 21:30:24
    #3
    Bonusu bilmem ama Enparayı tek geçerim.
  • 25-07-2022, 21:30:31
    #4
    maximum veya bonuslardan tercih etmeni öneririm
    ben iş bankası kullanıyorum memnunum
  • 25-07-2022, 21:32:01
    #5
    ziraat
  • 25-07-2022, 21:34:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben garanti bonus kullandım yıllarca. petrole girip depo fulluyorum 5 10 lira veriyor. buna bonus diyor bir de.
    enpara kullanıyorum. havale eft ücreti ödemiyorum pek çok dijital platformda indirimim oluyor. sadece bu indirimlerle bonusları geçmiş oluyor. 6-7 yıldır enpara kredi kartı ve hesabı kullanıyorum. gayet de memnunum. sıkılırsanız müşteri hizmetlerine yazıp farkı görün
  • 25-07-2022, 21:35:17
    #7
    Kurumsal PLUS
    denizbank iyidir, eft/havale ücretsiz. kartını kaybedemeyeceksen, harcama itirazında bulunmayacaksan enpara da kullanabilirsin.
  • 25-07-2022, 21:36:44
    #8
    Enpara
  • 25-07-2022, 21:37:43
    #9
    limit istiyorsan deniz resmen ekmek küreğiyle limit veriyor


    az öz sıkıntısız istiyorsan enpara


    2011 den beri yapıkredi kredi kartım var limiti 8750 diğer bankalar 100.000 bin üstü limitli kartlarım var yapıkredi tövbe limit vermiyor bu huyu güzel ama
    • mertzafer
    mertzafer bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.