Hangi banka kartını almalıyım? R10+
14
●558
- 25-07-2022, 23:06:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok doğru bir yorum, npara'da bir harcama itirazında bulundum. Olumlu sonuçlandı. Geri ödeme bir yıl filan sonra oluyormuş o derece.Malifeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2022, 00:56:09Ahaha, sizin talebiniz en azından sonuçlanmış. Ben bir talep oluşturdum, ayrı ayrı günlerde farklı müşteri temsilcileri arayıp aynı talebi devam ettirmek yerine her biri yeni talep oluşturmuş. Sonuç : SIFIR. En son sinirlenip hesabı kapattım.SultanBaybars1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2022, 13:25:44Hocam puan vetenler genelde kart aidatı alır. O kart aidatı kadar da ancak puan kazanırsınız zaten.