denizbank iyidir, eft/havale ücretsiz. kartını kaybedemeyeceksen, harcama itirazında bulunmayacaksan enpara da kullanabilirsin.
Çok doğru bir yorum, npara'da bir harcama itirazında bulundum. Olumlu sonuçlandı. Geri ödeme bir yıl filan sonra oluyormuş o derece.