Çok doğru bir yorum, npara'da bir harcama itirazında bulundum. Olumlu sonuçlandı. Geri ödeme bir yıl filan sonra oluyormuş o dere.
Ahaha, sizin talebiniz en azından sonuçlanmış. Ben bir talep oluşturdum, ayrı ayrı günlerde farklı müşteri temsilcileri arayıp aynı talebi devam ettirmek yerine her biri yeni talep oluşturmuş. Sonuç : SIFIR. En son sinirlenip hesabı kapattım.