Yıllardır yapı kredi kullanırım yüzbinler girdi hesaba ne bir bonus ne bir yararı olmadı yeni bir karta geçiş yapmak istiyorum hem kredi hem banka kartı çıkarabileceğim fakat yaptığım işlemlere göre bonus vermesi çok güzel olur birde sanal kart oluşturabilirsem çok daha güzel olur. Hangi bankayı önerirsiniz? Hangi bankayı kullanmalıyım?