ben garanti bonus kullandım yıllarca. petrole girip depo fulluyorum 5 10 lira veriyor. buna bonus diyor bir de.
enpara kullanıyorum. havale eft ücreti ödemiyorum pek çok dijital platformda indirimim oluyor. sadece bu indirimlerle bonusları geçmiş oluyor. 6-7 yıldır enpara kredi kartı ve hesabı kullanıyorum. gayet de memnunum. sıkılırsanız müşteri hizmetlerine yazıp farkı görün