Öyle hocam içeriğe bakmıyorlar özel istekte bulunuyorlar ama bunları sanat adı altında nitelendirmek saçma. O zaman fuhuş yapanlar da sanat yapıyor diyebiliriz sonuç olarak biri fotoğrafını pazarlıyor diğeri bedeninin. İçerik aynı işleyiş farklı sadece.
Neye göre kime göre sanat?
Geçenler de İBB de doğaçlama dans eden alman adam vardı. Omurilik soğanının cücüğü yenmiş gibi sağa sola savrulup durdu. İstanbul'un elitist güruhu da ağızlarının suyu aka aka izledi. Kimse de "Ne yapıyor lan bu" demedi.
Burada ki de aynı mantık.
Kılıfı sanata uydurmaya çalışıyorlar.