• 18-07-2022, 01:39:20
    #28
    sftcore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 ayda 33 milyon dolar kazanan var onlyfanstan tabi bu yabancı biri. Türkiye de de bu kadar yoktur ama aylık 10-100$ arası kazanan vardır bence. Yayını izlerken en çok dikkatimi çeken kişilerin verdiğini abonelik ücreti değil özelden yapılan isteklerden çok para kazanıyorlarmış. Adam özelden ne istiyorsa yaptırıyor para karşılığında işte dediğim sapık zihniyet bu.

    Tüm ülke olarak onlyfans'a girsek ülkenin ekonomisini düzeltiriz bence.
  • 18-07-2022, 01:40:04
    #29
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki. Eğer bahşiş sistemi olmasa ayakta kalmazlar. Çünkü geneli atılan videolardan pek de memnun olmuyor. Büyük çoğunluk çok vasat içerik paylaşıyor. Ya çok kısa ya çok özensiz. Bunu görünce öteki aya kimse üyelik almıyor. Aldığı da zaten özel resim ve video atanlar oluyor.
    Öyle hocam içeriğe bakmıyorlar özel istekte bulunuyorlar ama bunları sanat adı altında nitelendirmek saçma. O zaman fuhuş yapanlar da sanat yapıyor diyebiliriz sonuç olarak biri fotoğrafını pazarlıyor diğeri bedeninin. İçerik aynı işleyiş farklı sadece.
  • 18-07-2022, 01:42:37
    #30
    sftcore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle hocam içeriğe bakmıyorlar özel istekte bulunuyorlar ama bunları sanat adı altında nitelendirmek saçma. O zaman fuhuş yapanlar da sanat yapıyor diyebiliriz sonuç olarak biri fotoğrafını pazarlıyor diğeri bedeninin. İçerik aynı işleyiş farklı sadece.
    Neye göre kime göre sanat?
    Geçenler de İBB de doğaçlama dans eden alman adam vardı. Omurilik soğanının cücüğü yenmiş gibi sağa sola savrulup durdu. İstanbul'un elitist güruhu da ağızlarının suyu aka aka izledi. Kimse de "Ne yapıyor lan bu" demedi.
    Burada ki de aynı mantık.
    Kılıfı sanata uydurmaya çalışıyorlar.
  • 18-07-2022, 01:42:46
    #31
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki. Eğer bahşiş sistemi olmasa ayakta kalmazlar. Çünkü geneli atılan videolardan pek de memnun olmuyor. Büyük çoğunluk çok vasat içerik paylaşıyor. Ya çok kısa ya çok özensiz. Bunu görünce öteki aya kimse üyelik almıyor. Aldığı da zaten özel resim ve video atanlar oluyor.
    Drei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm ülke olarak onlyfans'a girsek ülkenin ekonomisini düzeltiriz bence.
    Ekonomik durumu el vermeyenler genel de bu işe yöneliyor. Yayında ki kadın da asgari ücretle çalışmaktan bıktığını yetmediği vb söylemişti diye hatırlıyorum. Yayında anlatılanlara göre onlyfansın kuralları çok katı diğer içerik sitelerine benzemiyor o konuda işleyişi güzel bence.
  • 18-07-2022, 01:47:01
    #32
    sftcore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomik durumu el vermeyenler genel de bu işe yöneliyor. Yayında ki kadın da asgari ücretle çalışmaktan bıktığını yetmediği vb söylemişti diye hatırlıyorum. Yayında anlatılanlara göre onylfansın kuralları çok katı diğer içerik sitelerine benzemiyor o konuda işleyici güzel bence.
    Özellikle TR de sanırım son zamanlarda bayağı bir hesap açılıyor. Her cinsiyetten, her yönelimden hesap açanlar var diye biliyorum. Kazanan çok iyi kazanıyor. Öyle katı kuralları da yok açıkçası. Abartılıyor bence.
  • 18-07-2022, 01:54:41
    #33
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle TR de sanırım son zamanlarda bayağı bir hesap açılıyor. Her cinsiyetten, her yönelimden hesap açanlar var diye biliyorum. Kazanan çok iyi kazanıyor. Öyle katı kuralları da yok açıkçası. Abartılıyor bence.
    Katı kuraldan kastım içerikleri oluşturma kuralları hocam diğer siteler de ki gibi şeyler yapamıyorsun diye anlattı kadın. Mesela orada hesabı olmayan biri ile video çekemezsin açık rıza metni imzalıyorlarmış hesap açarken vb. Ensest parodi içerikler vb de yasak. TR de artmasının sebebi bence ekonomik durumla bağlantılı diye düşünüyorum. Çünkü oradan kazanacağın para çok fazla. Bir günde 20 asgari ücret hatta daha fazlasını kazanan vardır. Bir de orada genel güzellik algısı da yok dediler. Yayında bahsedilen başka bir içerik üreticisi 60 yaşında kilolu vb dediler ve aylık 300k dolar kazanıyormuş. Güzellik algısı olmayan bir platform. Genel de bu tarz içerikler de fiziği iyi aşırı güzel kadın veya erkek oynatırlar ama onlyfans o sınırları aşmış gibi.
  • 18-07-2022, 01:58:25
    #34
    Ölüsü, hiçbir şey yapmadan bile aylık 1 milyon $ kazanıyorlar, bence sanatın ötesinde bir şey.
  • 18-07-2022, 01:59:41
    #35
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölüsü, hiçbir şey yapmadan bile aylık 1 milyon $ kazanıyorlar, bence sanatın ötesinde bir şey.
    Gelir durumuna bakarsak siyasetten bile kazançlı iş hocam
  • 18-07-2022, 02:09:09
    #36
    sanat bencede binlerce beyni olmayan insanı aylık aboneliğe bağlamak bir sanattır.