Ekonomik durumu el vermeyenler genel de bu işe yöneliyor. Yayında ki kadın da asgari ücretle çalışmaktan bıktığını yetmediği vb söylemişti diye hatırlıyorum. Yayında anlatılanlara göre onylfansın kuralları çok katı diğer içerik sitelerine benzemiyor o konuda işleyici güzel bence.
Özellikle TR de sanırım son zamanlarda bayağı bir hesap açılıyor. Her cinsiyetten, her yönelimden hesap açanlar var diye biliyorum. Kazanan çok iyi kazanıyor. Öyle katı kuralları da yok açıkçası. Abartılıyor bence.