• 18-07-2022, 02:22:55
    #37
    Rakipsiz
    Aslında bir çok şey yazılır da yazıp yazıp siliyorum bugün yayına şans eseri geldim ve duyduklarıma inanamadım gerçekten sanat kelimesi bu kadar düştü mü ?
  • 18-07-2022, 03:05:38
    #38
    Jahrein'i ciddiye alan gerçekten varmı acaba
    • Milano
    • EmAr
    • Deniznet
    EmAr ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 18-07-2022, 03:19:56
    #39
    Ben bile acicam bence sanat
  • 18-07-2022, 03:34:40
    #40
    Pornografik içerikler sanattır.
    Pornografik içeriği tüketip sonrasında bu işi sergileyen sanatçılara aşağı gözle bakmak ne kadar doğru?

    Jahrein'in ne kadar doğru yolda olduğunu şu şekilde anlayabilirsiniz yaşlı kesimin çoğunluğu karşı çıkıyorsa doğru yoldadır
    Zaman geriye akmıyor kültürler gelenekler sabit kalmayacak bir çoğu unutulup mazide kalacak
    iyi forumlar
  • 18-07-2022, 11:24:58
    #41
    dev
    Kurumsal Üye
    kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pornografik içerikler sanattır.
    Icinde goz yasinin oldugu her sey sanattir
  • 18-07-2022, 11:36:24
    #42
    Sanal esc işte. Bir farkı yok. Utanmadan içerik üreticisi, fenomen diyorlar.
  • 18-07-2022, 11:36:56
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Sanat sanat için mi? yoksa sanat halk için mi?
  • 18-07-2022, 13:45:34
    #44
    Üyeliği durduruldu
    sanat mı değil mi bilmem ama onlyfans adını ekstrelerde görüyoruz. yani twitter'ı ***** için kullanan en az 30 40 milyon vatandaşımız var. buna özel araştırma yapmıştım. keyword araçlarından da teyit edebilirsiniz.

    şimdi her konuda bu şekilde bir ahlak bekçiliği yapılıyor. ben şahsen onlyfans içeriği üreteceğimi sanmıyorum. üyeliğim de yok alacağımı da sanmıyorum. e şimdi eleştirmeye hakkım mı var?
    düşünsenize birisi durduk yere gana'daki eskortları tartışıyor. ne alaka değil mi? aynen öyle. ne alaka? neden onlyfans içerik üreticileri dikkatinizi çekiyor? neyi tartışıyorsunuz? neyi savunuyorsunuz? orada öyle bir sektör oluşmuş. alan razı, satan razı. sistem sahibi razı. kimse kimseyi bir şeyi izlemeye ya da videoya almaya zorlamıyor. kıçının üzerine oturup o doğru o yanlış diyen insanlardan hiç haz etmiyorum.

    neye göre sanat diye soruyorsunuz ya. neye göre doğru? neye göre yanlış? neye göre ahlak? neye göre?
    hiç bir şey bilmiyorsanız aydın insanlara, bilim insanlarına bakın. profesörlere bakın. hiç gördünüz mü sizin gibi kendi totosu üzerine oturup akşama kadar bu yanlış, bu doğru, bu daha yanlış, bu daha doğru diyeni? hiç mi işiniz yok arkadaş

    çok başka bir açıdan baktığınızda kendileri ülkeye döviz sokuyor. savunmak gibi olmasın ama, bazılarından daha faydalı işler yapıyorlar. Bana bir ülkeyi hatırlattı. Ahlak ve din diye bağırıp 5 kuruşu olmayan bir ülkeyi. Mesele para değil evet, onur, şahsiyet falan filan. E hani bunlar da yok? Var mı? Bugün bir TC vatandaşı amerika'da döviz bozduramayacak hale gelmiş.

    Eleştirecek milyon tane şey varken sıranın onylfanse gelmesi gerçekten çok komik. Din elden gidiya, ahlak elden gidiya diyenlerin yarısının kredi kartına internet geçmişine bakma fırsatımız olsa neler görürüz neler. Sen hayatın boyunca 1 kere ***** içerik tüketmedin mi? 1 kere bile? tükettin ben sana diyeyim. 1 kere de olsa girip baktın. işte oraya girip bakma amacın bir ihtiyacını gidermek. buna vesile olan kişileri eleştirmek aşırı yanlış. o içeriği tüketmesen, eleştirmen daha bi başka yanlış. düzenli olarak tüketiyorsan çok başka bir yanlış. her açıdan tutarsız.
  • 18-07-2022, 13:52:02
    #45
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanat mı değil mi bilmem ama onlyfans adını ekstrelerde görüyoruz. yani twitter'ı ***** için kullanan en az 30 40 milyon vatandaşımız var. buna özel araştırma yapmıştım. keyword araçlarından da teyit edebilirsiniz.

    şimdi her konuda bu şekilde bir ahlak bekçiliği yapılıyor. ben şahsen onlyfans içeriği üreteceğimi sanmıyorum. üyeliğim de yok alacağımı da sanmıyorum. e şimdi eleştirmeye hakkım mı var?
    düşünsenize birisi durduk yere gana'daki eskortları tartışıyor. ne alaka değil mi? aynen öyle. ne alaka? neden onlyfans içerik üreticileri dikkatinizi çekiyor? neyi tartışıyorsunuz? neyi savunuyorsunuz? orada öyle bir sektör oluşmuş. alan razı, satan razı. sistem sahibi razı. kimse kimseyi bir şeyi izlemeye ya da videoya almaya zorlamıyor. kıçının üzerine oturup o doğru o yanlış diyen insanlardan hiç haz etmiyorum.

    neye göre sanat diye soruyorsunuz ya. neye göre doğru? neye göre yanlış? neye göre ahlak? neye göre?
    hiç bir şey bilmiyorsanız aydın insanlara, bilim insanlarına bakın. profesörlere bakın. hiç gördünüz mü sizin gibi kendi totosu üzerine oturup akşama kadar bu yanlış, bu doğru, bu daha yanlış, bu daha doğru diyeni? hiç mi işiniz yok arkadaş

    çok başka bir açıdan baktığınızda kendileri ülkeye döviz sokuyor. savunmak gibi olmasın ama, bazılarından daha faydalı işler yapıyorlar. Bana bir ülkeyi hatırlattı. Ahlak ve din diye bağırıp 5 kuruşu olmayan bir ülkeyi. Mesele para değil evet, onur, şahsiyet falan filan. E hani bunlar da yok? Var mı? Bugün bir TC vatandaşı amerika'da döviz bozduramayacak hale gelmiş.

    Eleştirecek milyon tane şey varken sıranın onylfanse gelmesi gerçekten çok komik. Din elden gidiya, ahlak elden gidiya diyenlerin yarısının kredi kartına internet geçmişine bakma fırsatımız olsa neler görürüz neler. Sen hayatın boyunca 1 kere ***** içerik tüketmedin mi? 1 kere bile? tükettin ben sana diyeyim. 1 kere de olsa girip baktın. işte oraya girip bakma amacın bir ihtiyacını gidermek. buna vesile olan kişileri eleştirmek aşırı yanlış. o içeriği tüketmesen, eleştirmen daha bi başka yanlış. düzenli olarak tüketiyorsan çok başka bir yanlış. her açıdan tutarsız.
    siz yanlış okumuzsunuz cevapları herhalde ben yapana izleyene banane diyorum ama 20 yaşındaki kızı yayına alıp yol göstermek bakın gelin sanal esc olun demek sevgilisi ben gavatım sevgilimi sergiliyorum mutluyum demesi yanlış ama bunu yayına alıp yapmak daha yanlış bir arkadaşa daha söyledim geri kafalı değilim ama 18 yaşında kızınız yarın gelip baba ben jahreini izledim o önerdi ben sanal esc olucam onlyfans açıcam ülkeye dövüz sokucam derse ne diceksiniz ? git kızım döviz sok ülkeye bananemi diceksiniz açıkcası genel olarak banane ama övmek yol göstermek yanlış o yayın bana açılıyorsa ben eleştiririm izleyiciyim çünkü