Tabii ki. Eğer bahşiş sistemi olmasa ayakta kalmazlar. Çünkü geneli atılan videolardan pek de memnun olmuyor. Büyük çoğunluk çok vasat içerik paylaşıyor. Ya çok kısa ya çok özensiz. Bunu görünce öteki aya kimse üyelik almıyor. Aldığı da zaten özel resim ve video atanlar oluyor.
Tüm ülke olarak onlyfans'a girsek ülkenin ekonomisini düzeltiriz bence.
Ekonomik durumu el vermeyenler genel de bu işe yöneliyor. Yayında ki kadın da asgari ücretle çalışmaktan bıktığını yetmediği vb söylemişti diye hatırlıyorum. Yayında anlatılanlara göre onlyfansın kuralları çok katı diğer içerik sitelerine benzemiyor o konuda işleyişi güzel bence.