• 15-07-2022, 14:46:54
    #1
    Herkese iyi forumlar.
    Biraz önce lisans için baya konu gezdim. Konuda kocaman kocaman 10 TL 30 TL yazıyor. Özelden mesaj atıyorum.
    Fiyatlar değişti hocam diyor. Hocam fiyatlar değiştiyse konunu neden güncellemiyorsun benim vaktimi alıyorsun.

    Lütfen sattığınız ürünün fiyatı neyse konunuza onu yazınız.

    Okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi forumlar dilerim.
  • 15-07-2022, 14:47:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu güncellemesi de ayrı ücret hocam yoğunluktan vs güncelleyememiş olabilirler
  • 15-07-2022, 14:48:06
    #3
    Hocam sen bu ülkeye yeni geldin sanırım, LİSANS adı üstünde dolar ile satılıyor. Kablo almaya git saatlik fiyat alırsın. Doların bu kadar değişken olduğu bir ülekde lisans fiyatlarıda değişiyor elbette. İyi forumlar.
  • 15-07-2022, 14:48:53
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu güncellemesi de ayrı ücret hocam yoğunluktan vs güncelleyememiş olabilirler
    hocam zaten konular jpg ya da png indirsin paintte açsın fiyat yerini düzenlesin geri yüklesin onuda yapabilir sanırım.
  • 15-07-2022, 14:50:22
    #5
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bu ülkeye yeni geldin sanırım, LİSANS adı üstünde dolar ile satılıyor. Kablo almaya git saatlik fiyat alırsın. Doların bu kadar değişken olduğu bir ülekde lisans fiyatlarıda değişiyor elbette. İyi forumlar.
    Tamamdır hocam fiyatlar değişsin sorun yok benim sitemim konusundaki fiyatı düzenlesin.
    Fiyatların yükselmesinin konusunu düzenlemesi ile alakası yok.
  • 15-07-2022, 14:50:24
    #6
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bu ülkeye yeni geldin sanırım, LİSANS adı üstünde dolar ile satılıyor. Kablo almaya git saatlik fiyat alırsın. Doların bu kadar değişken olduğu bir ülekde lisans fiyatlarıda değişiyor elbette. İyi forumlar.
    O zaman dolar yazılsın, fiyatların değiştiğini herkes biliyor. Oraya 10 lira yazıp da sonra 20 lira diyorsan senden bir şey almazlar. Konuda bahsedilen şey fiyatların yükselmesi değil sen anlamamışsın.
  • 15-07-2022, 14:50:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten konular jpg ya da png indirsin paintte açsın fiyat yerini düzenlesin geri yüklesin onuda yapabilir sanırım.
    Ben yoğunluktan el atamadım ekipteki arkadaşlar da tatilde ben ne yapayım hocam bu durumda 😂
  • 15-07-2022, 14:54:05
    #8
    Ticari etik, konudaki fiyat bilgisi değişene kadar, konudaki fiyat neyse, onun uygulanmasıdır. Marketteki etiket gibi düşünün, kasaya geliyorsunuz, size diyorlar ki bu peynirin fiyatı değişti. Kimse bunu kabul etmez herhalde. Ticari olarak da etik bir şey değil bu.
  • 15-07-2022, 14:54:45
    #9
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yoğunluktan el atamadım ekipteki arkadaşlar da tatilde ben ne yapayım hocam bu durumda 😂
    bir kişiyi ya da sizi kastetmiyorum hocam burada genel olarak yazıyorum.

    Yoğunluğunuz olsa bu konuya bile cevap atamazsınız diye düşünüyorum. Resimi indirip paintte bile düzenlemek en fazla 5 dakikadır.