Hocam sen bu ülkeye yeni geldin sanırım, LİSANS adı üstünde dolar ile satılıyor. Kablo almaya git saatlik fiyat alırsın. Doların bu kadar değişken olduğu bir ülekde lisans fiyatlarıda değişiyor elbette. İyi forumlar.
O zaman dolar yazılsın, fiyatların değiştiğini herkes biliyor. Oraya 10 lira yazıp da sonra 20 lira diyorsan senden bir şey almazlar. Konuda bahsedilen şey fiyatların yükselmesi değil sen anlamamışsın.