emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen bu ülkeye yeni geldin sanırım, LİSANS adı üstünde dolar ile satılıyor. Kablo almaya git saatlik fiyat alırsın. Doların bu kadar değişken olduğu bir ülekde lisans fiyatlarıda değişiyor elbette. İyi forumlar.
Tamamdır hocam fiyatlar değişsin sorun yok benim sitemim konusundaki fiyatı düzenlesin.
Fiyatların yükselmesinin konusunu düzenlemesi ile alakası yok.