Herkese iyi forumlar.
Biraz önce lisans için baya konu gezdim. Konuda kocaman kocaman 10 TL 30 TL yazıyor. Özelden mesaj atıyorum.
Fiyatlar değişti hocam diyor. Hocam fiyatlar değiştiyse konunu neden güncellemiyorsun benim vaktimi alıyorsun.

Lütfen sattığınız ürünün fiyatı neyse konunuza onu yazınız.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi forumlar dilerim.