• 14-07-2022, 17:21:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kadar para başılan dünyada küçülmek büyük başarı ister.
  • 14-07-2022, 17:26:16
    #11
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üretimde bizden kat kat iyiler kusura bakma. Gerçek bu.
    Üretimi neye göre bizden iyi ? İyi olmasına rağmen durumu buysa kötü. Çünkü bunlar petrol ülkesi. Üretimde Türkiye’nin durumu iyidir. Tek sorun katma değersiz işleri üretiyoruz.
    ülke büyüyor dedikleri doğru. Ama zengin büyüyor fakir küçülüyor.

    neyse hocam Umarım karma değerli iş üretiriz 2-3 trilyon hacme ulaşırız ne diyelim
  • 14-07-2022, 17:27:49
    #12
    https://www.mahfiegilmez.com/2022/04...e-turkiye.html
    Şu makaleyi okursanız arkadaşlar daha iyi anlarsınız zannedersem İran yine bir ali cengiz oyunu sayesinde arttırmış bunu aslında 200 ile 250 milyar seviyesinde imiş
  • 14-07-2022, 17:31:15
    #13
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üretimi neye göre bizden iyi ? İyi olmasına rağmen durumu buysa kötü. Çünkü bunlar petrol ülkesi. Üretimde Türkiye’nin durumu iyidir. Tek sorun katma değersiz işleri üretiyoruz.
    ülke büyüyor dedikleri doğru. Ama zengin büyüyor fakir küçülüyor.

    neyse hocam Umarım karma değerli iş üretiriz 2-3 trilyon hacme ulaşırız ne diyelim
    Kaç kere gittin de konuşuyorsun? Neye göre iyi mi? Her açıdan iyi. İyi bile değil fark atar.

    Ekmeğini, ilacını, aracını (araçlar tirt ama ) petrolünü gazını buğdayın arpasını tamamen kendi ürünleri ile kendileri üretiyor. O yüzden o kadar ambargo bir şey yapamıyor. Nükleer konuda zaten iyiler. Savunma ve saldırı sanayiisi çok iyi değil zaten gerek te yok Rusya ve Çin bu açığı kolaylıkla kapatıyor.

    Sen ne üretiyorsun? Buğday cenneti Türkiye ithal ediyor iki ot dikemiyorsun. Kendimizi kandırmaya gerek yok gerçekler bu. Git bi gez İranı yerli olmayan ürün neredeyse yok. Zaten ambargo var istese de alamaz. Telefon, bilgisayar, sigara üretmiyor onlar ithal. Alkol zaten üretmiyor yasak kaçak yollarla geliyor yada içen kendisi yapıyor.

    Daha sayma mı ister misin yoksa susman için yeterli mi?
  • 14-07-2022, 17:35:21
    #14
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke bizim de petrolümüz, doğalgazımız olsaydı...
    Lozan, dış güçler ve fedöcüler (!)
  • 14-07-2022, 17:40:58
    #15
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kere gittin de konuşuyorsun? Neye göre iyi mi? Her açıdan iyi. İyi bile değil fark atar.

    Ekmeğini, ilacını, aracını (araçlar tirt ama ) petrolünü gazını buğdayın arpasını tamamen kendi ürünleri ile kendileri üretiyor. O yüzden o kadar ambargo bir şey yapamıyor. Nükleer konuda zaten iyiler. Savunma ve saldırı sanayiisi çok iyi değil zaten gerek te yok Rusya ve Çin bu açığı kolaylıkla kapatıyor.

    Sen ne üretiyorsun? Buğday cenneti Türkiye ithal ediyor iki ot dikemiyorsun. Kendimizi kandırmaya gerek yok gerçekler bu. Git bi gez İranı yerli olmayan ürün neredeyse yok. Zaten ambargo var istese de alamaz. Telefon, bilgisayar, sigara üretmiyor onlar ithal. Alkol zaten üretmiyor yasak kaçak yollarla geliyor yada içen kendisi yapıyor.

    Daha sayma mı ister misin yoksa susman için yeterli mi?
    Okey kral.
  • 14-07-2022, 18:40:41
    #16
    Şu anki kökten dinci yönetim olmasa geleceği parlak bir ülke İran ama şu anda sürekli geriye gidiyor. Türkiye gibi yetişmiş insan kaynağı sürekli yurtdışına kaçmak zorunda kalıyor.
  • 14-07-2022, 19:19:16
    #17
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lozan, dış güçler ve fedöcüler (!)
    Hayır dediğin gibi değil, bizim üretimde en büyük gider kalemlerimiz enerji ve ham madde. Eğer bunlar bizim için bedava olsaydı ki petrol bir çok üretim ürününün ham maddesini oluşturuyor. Hiçbir şey yapmadan yan gelip yatan kuzu çeviren nargile tütüten Dubai bunu kaynaklarına borçlu. Bizim gibi üreten bir ülkenin bu 2 yeraltı kaynağı olsaydı...şu anki durumun tam tersi olur yani Avrupalılar Türklere imrenirdi.
  • 14-07-2022, 19:20:41
    #18
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır dediğin gibi değil, bizim üretimde en büyük gider kalemlerimiz enerji ve ham madde. Eğer bunlar bizim için bedava olsaydı ki petrol bir çok üretim ürününün ham maddesini oluşturuyor. Hiçbir şey yapmadan yan gelip yatan kuzu çeviren nargile tütüten Dubai bunu kaynaklarına borçlu. Bizim gibi üreten bir ülkenin bu 2 yeraltı kaynağı olsaydı...şu anki durumun tam tersi olur yani Avrupalılar Türklere imrenirdi.
    İroniydi hocam dediğim