WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç kere gittin de konuşuyorsun? Neye göre iyi mi? Her açıdan iyi. İyi bile değil fark atar.

Ekmeğini, ilacını, aracını (araçlar tirt ama ) petrolünü gazını buğdayın arpasını tamamen kendi ürünleri ile kendileri üretiyor. O yüzden o kadar ambargo bir şey yapamıyor. Nükleer konuda zaten iyiler. Savunma ve saldırı sanayiisi çok iyi değil zaten gerek te yok Rusya ve Çin bu açığı kolaylıkla kapatıyor.

Sen ne üretiyorsun? Buğday cenneti Türkiye ithal ediyor iki ot dikemiyorsun. Kendimizi kandırmaya gerek yok gerçekler bu. Git bi gez İranı yerli olmayan ürün neredeyse yok. Zaten ambargo var istese de alamaz. Telefon, bilgisayar, sigara üretmiyor onlar ithal. Alkol zaten üretmiyor yasak kaçak yollarla geliyor yada içen kendisi yapıyor.

Daha sayma mı ister misin yoksa susman için yeterli mi?
Okey kral.