MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lozan, dış güçler ve fedöcüler (!)
Hayır dediğin gibi değil, bizim üretimde en büyük gider kalemlerimiz enerji ve ham madde. Eğer bunlar bizim için bedava olsaydı ki petrol bir çok üretim ürününün ham maddesini oluşturuyor. Hiçbir şey yapmadan yan gelip yatan kuzu çeviren nargile tütüten Dubai bunu kaynaklarına borçlu. Bizim gibi üreten bir ülkenin bu 2 yeraltı kaynağı olsaydı...şu anki durumun tam tersi olur yani Avrupalılar Türklere imrenirdi.