WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretimde bizden kat kat iyiler kusura bakma. Gerçek bu.
Üretimi neye göre bizden iyi ? İyi olmasına rağmen durumu buysa kötü. Çünkü bunlar petrol ülkesi. Üretimde Türkiye’nin durumu iyidir. Tek sorun katma değersiz işleri üretiyoruz.
ülke büyüyor dedikleri doğru. Ama zengin büyüyor fakir küçülüyor.

neyse hocam Umarım karma değerli iş üretiriz 2-3 trilyon hacme ulaşırız ne diyelim