• 12-07-2022, 04:30:46
    #1
    10 yıldır yanlız yaşıyorum, ne canım çekiyorsa kimseye akşam ne yemek var ne tatlı yapsak yesek vs. diye sormadan kolları sıvayıp kendim yaptım mis gibi de oldu her seferinde, biraz önce de durup dururken canım limonlu kek çekti ve sıvadım kolları yaptım çok ta güzel oldu, benim diyen yeni gelinleri sollar yanlız yaşayıp, yanlız yaşamanın en sevdiğiniz olayı nedir yazın bakalım gece gece kekimi çayın yanında yerken konuşalım
    Tarifi soran çok kişi olmuş, (yalan ) buraya yazdım okursunuz https://www.cevikmedya.com/sekersiz-limonlu-kek-tarifi/


  • 12-07-2022, 04:33:41
    #2
    Hakan hocam Allah yardımcın olsun hocam Yalnızlık zor
  • 12-07-2022, 04:35:15
    #3
    Canım çekti şimdi hocam oldu mu hiç…
  • 12-07-2022, 04:36:13
    #4
    Yalniz yaşiyorum ve geceleri sıkıcı, sessiz oluyor...
  • 12-07-2022, 04:37:04
    #5
    BEKOO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakan hocam Allah yardımcın olsun hocam Yalnızlık zor
    Zor değil aslında, her konuda kafam çok rahat kendine bakabilmeyi, ev geçindirmeyi hayatı vs. çok erken yaşta öğrendim bu sayede 10 ay kadar sonra evlenicem bakalım yanlız yaşamamak nasılmış onu da öğrenicem, fakat ev geçindirmeyi, sorumluluk sahibi olmayı, evi çekip çevirmeyi öğrendim erken yaşta bu sayede evlenince bu konularda sıkıntı çekmeyeceğime eminim
  • 12-07-2022, 04:38:36
    #6
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım çekti şimdi hocam oldu mu hiç…
    Atla gel ankaraya hocam ayıpsın yine yaparım
    Ankaradaymışsınız zaten yeni gördüm, o zaman gelin keçiörene
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalniz yaşiyorum ve geceleri sıkıcı, sessiz oluyor...
    buna çözüm olarak benim 2. monitörümde youtube açık, videolar sırayla dönüyor ve sıkılmıyorum çalışırken, ayrıca discordda arkadaşlarımla oyunlar oynayıp sohbet ediyoruz kendi sunucumuzda orada da yanlızlık ihtiyacımı gideriyorum tavsiye ederim hocam
  • 12-07-2022, 04:41:22
    #7
    Ah be Hakancım. Allah yardımcın olsun kuzum, yalnızlık zor. Sen de inşallah kendine göre birini bulursun da kurtulursun bu psikolojiden. (Evlilerin çekememezlik seviyesi) 😄

    Ben de bekarım ama aileme destek olmam gerektiği için ayrı eve çıkamadım hiç. Hiçbir zaman da çıkamicam galiba. İmrendim size. Ben de aynı sizin gibi kendi mutfağıma sahip olup yemeğimi kendim yapma hayalim vardı hep. Tebrik ediyorum sizi 😊
  • 12-07-2022, 04:44:28
    #8
    mehmetsc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be Hakancım. Allah yardımcın olsun kuzum, yalnızlık zor. Sen de inşallah kendine göre birini bulursun da kurtulursun bu psikolojiden. (Evlilerin çekememezlik seviyesi)

    Ben de bekarım ama aileme destek olmam gerektiği için ayrı eve çıkamadım hiç. Hiçbir zaman da çıkamicam galiba. İmrendim size. Ben de aynı sizin gibi kendi mutfağıma sahip olup yemeğimi kendim yapma hayalim vardı hep. Tebrik ediyorum sizi 😊
    İlk cümleyi akrabalardan duyuyorum hep, işte aile dediğin bir arada olur, baban çok üzülüyo (alakası yok adam gurur duyuyor yıllardır benimle, ilk ayrı eve çıkacağım gün bi akşam dedim ben haftaya taşınıyorum, babam tamam dedi direkt kendimi bildim bileli kendi paramı kendim kazanıyorum, yurtiçi yurtdışı şehirler arası çocukluğumdan beri iş için çok yere gittim hepsinde arkamdaydı, akrabalar her seferinde abuk sabuk konuştu umrumuzda bile olmadı )
  • 12-07-2022, 04:53:19
    #9
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk cümleyi akrabalardan duyuyorum hep, işte aile dediğin bir arada olur, baban çok üzülüyo (alakası yok adam gurur duyuyor yıllardır benimle, ilk ayrı eve çıkacağım gün bi akşam dedim ben haftaya taşınıyorum, babam tamam dedi direkt kendimi bildim bileli kendi paramı kendim kazanıyorum, yurtiçi yurtdışı şehirler arası çocukluğumdan beri iş için çok yere gittim hepsinde arkamdaydı, akrabalar her seferinde abuk sabuk konuştu umrumuzda bile olmadı )
    Akrabalar eleştiriyorsa doğru yoldasın demektir zaten 😄 Hele ki bu ekonomik krizi de sorun yaşamadan geçirirsen senden rahatı yok. Finansal özgürlük gibisi var mı ya. O varsa zaten gerisi bir şekilde hallolur. Evlenmek isteyen her türlü evlenir zaten artık. Evlenenler de 20 yıllık borçların altına giriyor. Sanki iyi bir şeymiş gibi normalleştiriyorlar bunu bir de. 200-300bin liralardan bahsediyorlar. Akıl işi değil. Evet insan yalnızlıktan dolayı biraz zorlanır ama kimisi buna alışıyor. Ben de mesela sanaldan sohbet ederim vs. 3 ay evden çıkmasam sorun olmaz, farkına bile varmam (denedim biliyorum) 😄

    Ama arkadaş edinmek de zor değil zaten dışarıda. İnsanlar hemen kaynaşıyor. Ya da ben hızlı kaynaşan biriyim bilmiyorum. Ama iş evliliğe gidecek korkusundan insanlardan uzak durmakta fayda var 😄