10 yıldır yanlız yaşıyorum, ne canım çekiyorsa kimseye akşam ne yemek var ne tatlı yapsak yesek vs. diye sormadan kolları sıvayıp kendim yaptım mis gibi de oldu her seferinde, biraz önce de durup dururken canım limonlu kek çekti ve sıvadım kolları yaptım çok ta güzel oldu, benim diyen yeni gelinleri sollar yanlız yaşayıp, yanlız yaşamanın en sevdiğiniz olayı nedir yazın bakalım gece gece kekimi çayın yanında yerken konuşalım
Tarifi soran çok kişi olmuş, (yalan ) buraya yazdım okursunuz https://www.cevikmedya.com/sekersiz-limonlu-kek-tarifi/