Ah be Hakancım. Allah yardımcın olsun kuzum, yalnızlık zor. Sen de inşallah kendine göre birini bulursun da kurtulursun bu psikolojiden. (Evlilerin çekememezlik seviyesi)
Ben de bekarım ama aileme destek olmam gerektiği için ayrı eve çıkamadım hiç. Hiçbir zaman da çıkamicam galiba. İmrendim size. Ben de aynı sizin gibi kendi mutfağıma sahip olup yemeğimi kendim yapma hayalim vardı hep. Tebrik ediyorum sizi 😊
İlk cümleyi akrabalardan duyuyorum hep, işte aile dediğin bir arada olur, baban çok üzülüyo (alakası yok adam gurur duyuyor yıllardır benimle, ilk ayrı eve çıkacağım gün bi akşam dedim ben haftaya taşınıyorum, babam tamam dedi direkt kendimi bildim bileli kendi paramı kendim kazanıyorum, yurtiçi yurtdışı şehirler arası çocukluğumdan beri iş için çok yere gittim hepsinde arkamdaydı, akrabalar her seferinde abuk sabuk konuştu umrumuzda bile olmadı

)