İlk cümleyi akrabalardan duyuyorum hep, işte aile dediğin bir arada olur, baban çok üzülüyo (alakası yok adam gurur duyuyor yıllardır benimle, ilk ayrı eve çıkacağım gün bi akşam dedim ben haftaya taşınıyorum, babam tamam dedi direkt kendimi bildim bileli kendi paramı kendim kazanıyorum, yurtiçi yurtdışı şehirler arası çocukluğumdan beri iş için çok yere gittim hepsinde arkamdaydı, akrabalar her seferinde abuk sabuk konuştu umrumuzda bile olmadı

)
Akrabalar eleştiriyorsa doğru yoldasın demektir zaten 😄 Hele ki bu ekonomik krizi de sorun yaşamadan geçirirsen senden rahatı yok. Finansal özgürlük gibisi var mı ya. O varsa zaten gerisi bir şekilde hallolur. Evlenmek isteyen her türlü evlenir zaten artık. Evlenenler de 20 yıllık borçların altına giriyor. Sanki iyi bir şeymiş gibi normalleştiriyorlar bunu bir de. 200-300bin liralardan bahsediyorlar. Akıl işi değil. Evet insan yalnızlıktan dolayı biraz zorlanır ama kimisi buna alışıyor. Ben de mesela sanaldan sohbet ederim vs. 3 ay evden çıkmasam sorun olmaz, farkına bile varmam (denedim biliyorum) 😄
Ama arkadaş edinmek de zor değil zaten dışarıda. İnsanlar hemen kaynaşıyor. Ya da ben hızlı kaynaşan biriyim bilmiyorum. Ama iş evliliğe gidecek korkusundan insanlardan uzak durmakta fayda var 😄