Ah be Hakancım. Allah yardımcın olsun kuzum, yalnızlık zor. Sen de inşallah kendine göre birini bulursun da kurtulursun bu psikolojiden. (Evlilerin çekememezlik seviyesi) 😄

Ben de bekarım ama aileme destek olmam gerektiği için ayrı eve çıkamadım hiç. Hiçbir zaman da çıkamicam galiba. İmrendim size. Ben de aynı sizin gibi kendi mutfağıma sahip olup yemeğimi kendim yapma hayalim vardı hep. Tebrik ediyorum sizi 😊