• 10-07-2022, 20:25:34
    #28
    ELCHAVO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa Kemal Atatürk'e hakaret ettiyseniz 2 gün ban çok az olmuş. sınırsız yemeliydiniz.
    Hocam hakaret ettiğimi nereden çıkardınız ? 1 tane adam iftira atıyor herkes inanıyor.
  • 10-07-2022, 20:26:59
    #29
    Bu konuda bana iftira atıp, bana karşı insanları düşmanlaştırmaya çalışan kişileri de inşallah adminler görüp gereğini yapar.
  • 10-07-2022, 20:29:28
    #30
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bana iftira atıp, bana karşı insanları düşmanlaştırmaya çalışan kişileri de inşallah adminler görüp gereğini yapar.
    Hocam sizin konu fena sapıyor gibi ne dersiniz? Neden doğrudan @Admin; 'e danışmadınız? Mutlaka görüp yanıt veriyor değerli hocam, sadece bir sabır ve de sükûnet gerekiyor o kadar, kişi veya benim gibi şahısların size karşı ne demesini bekliyor ve de durumu ne yön de nasıl değiştirmesini bekliyorsunuz? Tuhaf oldu.


  • 10-07-2022, 20:30:56
    #31
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ancak ima edersin çıkıp 1 tane kanıtın yok düşmanlık ortamı oluşturmak için imalarla konuyu zedeliyorsun. Güle güle
    Al kanıt. Mesajların hala duruyor. Zırlamayı kes mübarek günde ağzımı bozdurma benim utanmaz herif. İnan ki çok güzel ağzımı bozarım bu ülkenin kurucusunu minik aklınca küçümseyen birine karşı, yiyeceğim 10-20 günlük uzaklaştırma da umrumda olmaz da işte dediğim gibi bayramdayız. Kendi pisliğinde boğul. Beni de alıntılama bir daha.



  • 10-07-2022, 20:31:55
    #32
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin konu fena sapıyor gibi ne dersiniz? Neden doğrudan @Admin; 'e danışmadınız? Mutlaka görüp yanıt veriyor değerli hocam, sadece bir sabır ve de sükûnet gerekiyor o kadar, kişi veya benim gibi şahısların size karşı ne demesini bekliyor ve de durumu ne yön de nasıl değiştirmesini bekliyorsunuz? Tuhaf oldu.


    Dediğiniz de haklısınız daha önce denedim yanlış hatırlamıyorsam 2 tane admin arkadaşla konuştum sıkıntıları fakat çözüme ulaşmadı yine algıyla olan bana oldu. Bu şekilde yapma sebebim ise farkındalık yaratmak belki bu sayede anlatmak istediğim tam anlatırım diye düşündüm.
  • 10-07-2022, 20:33:33
    #33
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al kanıt. Mesajların hala duruyor. Zırlamayı kes mübarek günde ağzımı bozdurma benim utanmaz herif. İnan ki çok güzel ağzımı bozarım bu ülkenin kurucusunu minik aklınca küçümseyen birine karşı, yiyeceğim 10-20 günlük uzaklaştırma da umrumda olmaz da işte dediğim gibi bayramdayız. Kendi pisliğinde boğul. Beni de alıntılama bir daha.



    Bunlar hakaret mi ? @Admin; Arkadaş rica ediyorum bu arkadaşı iftiralarından dolayı banlayın. Eğer o yazdıklarım hakaret ise beni mahkemeye verin hocam. Ben hayatım boyunca hakaret etmedim etmem. Saygımızı yolda bulmadık.
  • 10-07-2022, 20:34:06
    #34
    oguzkeles58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz de haklısınız daha önce denedim yanlış hatırlamıyorsam 2 tane admin arkadaşla konuştum sıkıntıları fakat çözüme ulaşmadı yine algıyla olan bana oldu. Bu şekilde yapma sebebim ise farkındalık yaratmak belki bu sayede anlatmak istediğim tam anlatırım diye düşündüm.
    Bildiğim kadarı ile 1 tane admin var o da coşgun bey ama, hangi 2 admin ile görüştünüz?
  • 10-07-2022, 20:34:47
    #35
    Administrator
    homeless33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum yönetimi ve adminlerinin genel görüşü zaten muhafazakar yönde. Bende zamanında ülkenin mevcut durumları ile ilgili konu açıyordum, en ufak bir devlet yetkilisine hakaretim bile yoktu arşivde varsa bakılabilir, 10 dakika bile geçmeden konu kendi kendine siliniyordu. Forumun işleyişi çok iyi ancak yönetim böyle konularda duygusal düşünüyor maalesef.
    Edit: Bir ara kitap bağışı düzenliyorduk admine ulaşmaya çalıştım ancak hak getire ,üstelik mesajıma görüldü atıyor ancak hiçbir cevap da yazmıyor, moderatörler den adminin mesajını alabildim zar zor.
    bu net olarak yalan bir bilgi

    her görüşe saygımız sonsuz fakat 9 sol görüşlü 2 ateist moderatör arkadaşımız var 😁 genel moderatörlerin ise çoğunluğu sol görüşlü arkadaşlarımız bu arada terör seviciler harici hepsi bizden.. sağı solu dini dili rengi ırkı bizi ilgilendirmiyor

    @BilalBayar; kullanıcı neden uzaklaştırılmış araştırıp kontrol ettikten sonra yazabilirsin konuda.
  • 10-07-2022, 20:35:11
    #36
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarı ile 1 tane admin var o da coşgun bey ama, hangi 2 admin ile görüştünüz?
    Admin derken moderatörleri kastediyordum.