Dediğiniz de haklısınız daha önce denedim yanlış hatırlamıyorsam 2 tane admin arkadaşla konuştum sıkıntıları fakat çözüme ulaşmadı yine algıyla olan bana oldu. Bu şekilde yapma sebebim ise farkındalık yaratmak belki bu sayede anlatmak istediğim tam anlatırım diye düşündüm.
Bildiğim kadarı ile 1 tane admin var o da coşgun bey ama, hangi 2 admin ile görüştünüz?