Hocam sizin konu fena sapıyor gibi ne dersiniz? Neden doğrudan
@Admin; 'e danışmadınız? Mutlaka görüp yanıt veriyor değerli hocam, sadece bir sabır ve de sükûnet gerekiyor o kadar, kişi veya benim gibi şahısların size karşı ne demesini bekliyor ve de durumu ne yön de nasıl değiştirmesini bekliyorsunuz? Tuhaf oldu.
Dediğiniz de haklısınız daha önce denedim yanlış hatırlamıyorsam 2 tane admin arkadaşla konuştum sıkıntıları fakat çözüme ulaşmadı yine algıyla olan bana oldu. Bu şekilde yapma sebebim ise farkındalık yaratmak belki bu sayede anlatmak istediğim tam anlatırım diye düşündüm.