Forum yönetimi ve adminlerinin genel görüşü zaten muhafazakar yönde. Bende zamanında ülkenin mevcut durumları ile ilgili konu açıyordum, en ufak bir devlet yetkilisine hakaretim bile yoktu arşivde varsa bakılabilir, 10 dakika bile geçmeden konu kendi kendine siliniyordu. Forumun işleyişi çok iyi ancak yönetim böyle konularda duygusal düşünüyor maalesef.
Edit: Bir ara kitap bağışı düzenliyorduk admine ulaşmaya çalıştım ancak hak getire ,üstelik mesajıma görüldü atıyor ancak hiçbir cevap da yazmıyor, moderatörler den adminin mesajını alabildim zar zor.
bu net olarak
yalan bir bilgi
her görüşe saygımız sonsuz fakat 9 sol görüşlü 2 ateist moderatör arkadaşımız var 😁 genel moderatörlerin ise çoğunluğu sol görüşlü arkadaşlarımız bu arada terör seviciler harici hepsi bizden.. sağı solu dini dili rengi ırkı bizi ilgilendirmiyor
@BilalBayar; kullanıcı neden uzaklaştırılmış araştırıp kontrol ettikten sonra yazabilirsin konuda.