• 11-07-2022, 11:51:20
    #55
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslüman olmayanlar dolmus konuya inanmıyorsanız yorum yapmayın arkadaş siz billur geçin diyemi açmış konuyu.Ne boş beleş insan var.
    Arkadaşım konuya yorum yapmanın Müslümanlıkla ne alakası var Off-Topic kategorisinde açılmış isteyen istediğini yazar baltalamamak şartıyla.. Siz inanıyorsunuz diye herkes inanmak zorunda değil ve herkes fikrini özgürce paylaşabilir. Yorum yapmayın demek hadsizliktir.

    Konuya gelecek olursak her zaman dediğim gibi rasyonel düşününce her şey çözüme kavuşuyor..
  • 11-07-2022, 11:53:57
    #56
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım konuya yorum yapmanın Müslümanlıkla ne alakası var Off-Topic kategorisinde açılmış isteyen istediğini yazar baltalamamak şartıyla.. Siz inanıyorsunuz diye herkes inanmak zorunda değil ve herkes fikrini özgürce paylaşabilir. Yorum yapmayın demek hadsizliktir.

    Konuya gelecek olursak her zaman dediğim gibi rasyonel düşününce her şey çözüme kavuşuyor..
    Hadsizlik bir görüşe inanan kişinin inancıyla dalga geçmektir.Adam amuda kalk fatiha oku vs. yazmış bumu sizin fikir özgürlügünüz.
  • 11-07-2022, 11:58:10
    #57
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadsizlik bir görüşe inanan kişinin inancıyla dalga geçmektir.Adam amuda kalk fatiha oku vs. yazmış bumu sizin fikir özgürlügünüz.
    Arkadaşım, bir kişinin densizliğini herkese mal etmekte yanlıştır. Siz de en az o kişi kadar hatalısınız çünkü fikir özgürlüğüne müdahale ediyorsunuz. Bahsettiğiniz kişi kim bilmiyorum ancak inançlara da saygı duymak gerekiyor yani o konuda haklı olabilirsiniz. Ancak bu durum yüzünden Müslüman olmayanlar yazmasın demek bir kere suçtur. (Fikir özgürlüğüne ve laikliğe ters)
  • 11-07-2022, 12:48:29
    #58
    hocam başını okudugum kadarıyla esmaulhusna geciyor. ancak sonunda ne yazdığı önemli dua mi beddua mi oldugu sonunda belli(saffat suresini okumanizda fayda var )
  • 11-07-2022, 12:49:09
    #59
    En sağlıklısı kağıdı alıp bir hocaya göstermek olur. Herhangi bir camii hocasına dahi gitseniz yardımcı olur.
    Önemsiz bir şey de çıkabilir, ciddi bir şey de. Bunun yanıtını burada alamazsın. İşi ehline göstermek en iyisidir.
  • 11-07-2022, 12:57:59
    #60
    savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başını okudugum kadarıyla esmaulhusna geciyor. ancak sonunda ne yazdığı önemli dua mi beddua mi oldugu sonunda belli(saffat suresini okumanizda fayda var )
    2. olarak turkce büyü olmuyor mu , arapcanin yalnizca dinle allakali oldugu tarzı şeyler yazanlar var.
    huruf dilinde büyü vs yapmak için arapca harfler gecer,ibranice de vardir. agzi olan yorum yapmis yorumlar geneli
  • 11-07-2022, 13:09:41
    #61
    Büyü yapan ya da bu işle uğraşan kişinin kullandığı kağıt farklıdır. Yazdığı kalem bile farklıdır. Öyle birşey olsa çantaya falan da koymaz. Ulaşamayacağın bir yere koyar.... mesela evinin bir köşesine bırakabilir ya da perde kirişi gibi.
    Büyü yapılan insan üzerinde farklı hareketler meydana gelir, onlar fiziksel olarak gücünü insan üzerinde kullanabilir. Mesela forumda böyle daş.a geçen insanlar hayatında böyle şeylere maruz kalmadığı ve bilgisizliği ile cehaleti bir araya geldiğinden böyle bol keseden sallıyor.
    Cem yılmaz diyor ya aklı yok fikri var diye. Hah işte o beyne sahip insanlar burada bariz şekilde belirgin.
    Müslümanlık dinine göre Büyü, cin vardır. Bunlar çıplak gözle görülmeyen varlıklardır.

    Asosyal ve dışarıda üç beş muhabbet edemeyen insanlar bol keseden sallıyor.
  • 11-07-2022, 13:25:48
    #62
    Bu bir büyü değil muska. Yani koruma ve rızık vs gibi hayırlı işler için yapılmış. Zaten besmele ile başlıyor. Bazı ayetler ve Allah'ın isimleri ile devam ediyor. Endişelenecek bir şey yok.
  • 11-07-2022, 15:31:16
    #63
    Ciddiye alınacak hiç bir tarafı yok. Büyü vs bunlar tamamen şehir efsanesi. Bu devirde hala cinci hoca vs. geçinen bir çok şarlatan insanların bu inançlarını kullanarak para kazanıyor.