savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam başını okudugum kadarıyla esmaulhusna geciyor. ancak sonunda ne yazdığı önemli dua mi beddua mi oldugu sonunda belli(saffat suresini okumanizda fayda var )
2. olarak turkce büyü olmuyor mu , arapcanin yalnizca dinle allakali oldugu tarzı şeyler yazanlar var.
huruf dilinde büyü vs yapmak için arapca harfler gecer,ibranice de vardir. agzi olan yorum yapmis yorumlar geneli