uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım konuya yorum yapmanın Müslümanlıkla ne alakası var Off-Topic kategorisinde açılmış isteyen istediğini yazar baltalamamak şartıyla.. Siz inanıyorsunuz diye herkes inanmak zorunda değil ve herkes fikrini özgürce paylaşabilir. Yorum yapmayın demek hadsizliktir.

Konuya gelecek olursak her zaman dediğim gibi rasyonel düşününce her şey çözüme kavuşuyor..
Hadsizlik bir görüşe inanan kişinin inancıyla dalga geçmektir.Adam amuda kalk fatiha oku vs. yazmış bumu sizin fikir özgürlügünüz.